|
GothicKlan teraz nowe GK ->
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wolfisz
Wielki Mistrz Ognia
Dołączył: 22 Kwi 2006
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/8 Skąd: Klasztor Ognia
|
Wysłany: Pią 22:37, 12 Maj 2006 Temat postu: Ciekawostki |
|
|
Bonusy "żywnościowe"
Zjedzenie 50 Ciemnych Grzybów powoduje wzrost many o 10 [na stałe; oczywiście nie trzeba zjeść wszystkich pięćdziesięciu grzybów na raz; wystarczy pożywiać się stopniowo, aż osiągnie się wymaganą liczbę; niektórzy twierdzą, że taki efekt można uzyskać dwukrotnie... smacznego .
Zjedzenie 25 jabłek powoduje wzrost siły o 1 [na stałe; oczywiście nie trzeba zjadać wszystkich jabłek na raz].
Zjedzenie każdego gulaszu Thekli powoduje wzrost siły o 1 [na stałe; gulasz można otrzymać maksymalnie 5 razy - pierwszy raz po przyłączeniu się do Najemników, a także grając jakąkolwiek postacią: po dostarczeniu od Sagitty ziół, o które Thekla poprosi; po pobiciu Bullka; po uwolnieniu Benneta z więzienie oraz po zabiciu Smoków z Górniczej Doliny].
Wypicie każdego Specjalnego Piwa Coragona powoduje wzrost many o 1 oraz podnosi liczbę punktów trafień o 3 [na stałe; można w grze otrzymać od Coragona dwa kufle Specjalnego Piwa: gdy zwróci mu się skradzione srebra oraz gdy da mu się Księgę Rachunkową Lehmara].
Bonusy "książkowe"
Przeczytanie książki "Boska Moc Gwiazd" powoduje wzrost many o 2 [na stałe; działa tylko jeden raz; książkę można kupić u Zurisa oraz u Constantino już od Rozdziału 1; cena: 200 sztuk złota].
Przeczytanie książek: "Kunszt Południowców" oraz "Podwójny Blok" podnosi o 5% umiejętności w posługiwaniu się bronią jedno- i dwuręczną [na stałe; działa tylko jeden raz; książki są do nabycia u Luthero od Rozdziału 2; cena każdej książki: 5000 sztuk złota].
Bonusy od poszczególnych osób
Jeśli porozmawia się w Wulfgarem z Koszar w Khorinis między godziną 5 a 7 rano, można gratisowo podnieść umiejętność posługiwania się bronią jednoręczna o 2% [na stałe].
Jeśli jest się Nowicjuszem w Klasztorze Magów Ognia i wykonało zadanie "Modlitwa za Paladynów", wówczas u Paladyna imieniem Sergio [znajdującego się w Klasztornej Kaplicy] można podnieść umiejętność posługiwania się bronią dwuręczną o 2% [na stałe].
Jeśli należy się do Gildii Złodziei, a wcześniej nie wydało się złodziejaszka Rengaru Lordowi Andre, to pokazując Rengaru "złodziejski gest" zyska się podniesienie zręczności o 2
Na Placu Targowym w mieście Khornis [Plac znajduje się między Koszarami, Gospodą Hanny a Wschodnia Bramą] można spotkać Maga Ognia imieniem Daron. Przyjmuje on ofiary dla Innosa. Wysokości ofiar to: 50, 100 lub 200 sztuk złota, a każdorazowe złożenie ofiary przynosi postaci konkretne korzyści. Ofiary można złożyć jedna po drugiej, tego samego dnia. Maksymalna ilość złota, jaką można ofiarować Daronowi, to 1000 sztuk złota. Najkorzystniejszym wariantem jest opcja 20 ofiar po 50 sztuk złota. Pierwsze 50 sztuk złota przynosi wprawdzie tylko dobre słowo od Maga, ale ofiarowując kolejne 19 ofiar można wszystkiego razem zyskać: +2 do many, +25 doświadczenia, +1 punkt nauki oraz +80 punktów trafień [na stałe].
Bonusy z Kapliczek Innosa
Modlitwa przy Kapliczkach Innosa i jednoczesne złożenie tam datku w wysokości 100 sztuk złota również powoduje stałe podniesienie współczynników. To, co i o ile się podnosi zależy po części od przynależności postaci, a po części jest sprawą przypadku i wygląda tak:
- postać nie należąca do żadnej gildii może zyskać premię: +1 do siły lub +4 do punktów trafień
- Mag Ognia zyskuje za każdym razem +4 do many
- Strażnik, a także Najemnik lub Łowca Smoków może zyskać: +1 do siły lub +4 do punktów trafień
- Paladyn może zyskać premię: +2 do siły. + 8 do punktów trafień, + 4 do many lub +2 do zręczności
Korzystać z Kapliczek w celu zyskania takiego bonusa można tylko raz dziennie przez okolo 10 - 11 dni; oczywiście nie trzeba modlić się dzień po dniu; po wyczerpaniu się okazji do bonusa, modlitwa przy Kapliczkach już tylko uzupełnia ubytki zdrowia i many. W pewnym momencie w grze dochodzi do zbeszczeszczenia części kapliczek na obszarze okolic Khorinis - trzeba więc uważać, by korzystać tylko z tych czystych. Warto zapisać grę przed każdą modlitwą - by ustrzec się zbeszczeszczonej kapliczki oraz jeśli chce się jedynie sprawdzić, "jaki bonus się trafi".
Inne bonusy
Jeśli masz przy sobie miecz Alrika, to ustawiony jako broń aktualnie używana, powoduje wzrost umiejętności posługiwania się bronią jednoręczną o 10%. Ten bonus nie jest stały - jeśli miecz nie jest ustawiony jako aktualnie używana broń, zostaje przywrócony pierwotny poziom umiejętności. Bonus jest całkiem przydatny na początku gry, zwłaszcza dla postaci, która nie rozwija umiejętności posługiwania się bronią białą [np. Nowicjusz, Mag].
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|